2 Ocak 2015 Cuma

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Serin, güzel bir günden merhaba!
 
Bugün size "mucize ürün" dediğim bir göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. İlk yazıda da söz ettiğim gibi, makyajın -özellikle geceleri- çok iyi temizlenmesi, cilt sağlığı için kritik önem taşıyor. Bir de siyah kalem veya eye liner kullanıyorsanız, bu temizlik daha da önemli hale geliyor.
 
Ben daha önceleri, göz makyajımı çıkarmak için pamuğa sürdüğüm kremleri kullanıyordum, bu da makyajın iyice çıkması için "uğraşmak" demekti. Fakat geçtiğimiz günlerde Neutrogena'nın bu ürününü aldım ve adeta hayran kaldım. Pamuğa damlattığınız azıcık miktar ile neredeyse tüm gözü tertemiz yapıyor bir defada.
 
 
Ürüne Dair Önemli Notlar
 
Ürün çalkalayınca aktif hale geliyor, kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.
 
Gözü hiçbir şekilde yakmıyor, korkmadan uygulayabilirsiniz.
 
İçerdiği aloe ve salatalık özleri ile, gerçekten ferah bir his bırakıyor.
 
Önemli bir not olarak, ürünü pamuğa uygulayıp gözünüzü temizledikten sonra, ılık suyla yüzünüzü duralamanız öneriliyor.
 
Ürünün kokusu hafif ve hoş, göz makyaj temizleyicisi arayanlara mutlaka öneriyorum.
 
Görüşmek üzere,
 
Melina
 
*
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder