10 Ocak 2015 Cumartesi

Nivea - T Bölgesi Temizleyici Bant

Merhaba!
 
Bugün size şu meşhur burun bölgesi bantlarından bahsetmek istiyorum. Benim devamlı gördüğüm; fakat içindeki az miktar banda rağmen fazlaca olan fiyatlarıyla, daima tereddütte kaldığım ürünlerdi bunlar. Fakat cesaret edip denemek lazım dedim, Nivea'nın bandında karar kıldım.
 
 
Öncelikle bandın içinde 4 burun, 4 çene bandı var. Çene bantlarını aynı zamanda T bölgenizde de kullanabiliyorsunuz tabii, üçgen yapıdalar.
Ürünün vaatleri şöyle:
 

Kolayca açılan paketlerinden çıkanlar böyle. Kullanışta gayet başarılı bir ürün. Eleştirilere gelirsek, öncelikle burun üzerindeki o minicik tüyleri de alıyor ki, bu açıdan çok beğendim.
Uygulayacağınız bölgeyi hafifçe ıslatıp yapıştırıyorsunuz ve şu yüz maskeleri gibi gerginleşip kuruyor bantlar. Sonra yavaşça çektiğinizde, o siyah noktalar nadiren çıkıyor köküyle. Temizliyor ama, devamlı alacağım bir ürün olmazdı; keşke o çoğu siyah noktaları alıp götürseydi hani. Bant alınacaksa tercih edilebilir sonuç olarak. Dediğim gibi, özellikle o minik tüyler için çok iyi bir ürün.

 
*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder